Termin tradycyjnie używany do opisania górnej części gazety. W przypadku e-maili lub marketingu internetowego oznacza to obszar treści widoczny przed przewinięciem strony.
Reklama Google i płatny sposób promocji witryn. Większość reklam Google jest kierowana na słowa kluczowe i sprzedawana na podstawie kosztu kliknięcia w aukcji, która uwzględnia współczynnik klikalności reklam oraz maksymalną stawkę.
Widoczny tekst odnośnika. Wyszukiwarki wykorzystują tekst zakotwiczenia, aby wskazać trafność strony odsyłającej i link do treści na stronie docelowej. Idealna sytuacja to taka kiedy wszystkie trzy elementy będą miały wspólne wspólne słowa kluczowe.
Opis grafiki, która zwykle nie jest wyświetlana użytkownikowi końcowemu, chyba że grafika nie jest dostarczalna lub używana jest przeglądarka, która nie wyświetla grafiki. Tekst alternatywny to jedyne miejsce, w którym roboty wyszukiwarek mogą uzyskać inną treść niż użytkownik. Atrybut ten powinien być dokładnym opisem powiązanego obrazu.
Pozycjonowanie strony to przede wszystkim audyty SEO. Są to analizy Twojej witryny w oparciu o czynniki, które są ważne dla wyszukiwarek pod względem organicznych wyników wyszukiwania. Przechodzi do elementów infrastruktury technicznej, na stronie i poza nią, w celu określenia problemów, możliwości i zalecanych poprawek.
Ilość słów: 31
Wszystkich stron: 11